Wednesday, November 21, 2012

Kursus Dekorasi Cupcake dan Kursus Dekorasi Kek Fondan ( Dewan JKKK Bayan Lepas Pulau Pinang)





Jutaan terima kasih buat Cikgu Saleha keran sudi  datang belajar kek barbie princess in the garden dengan saya..


Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Neiza,Salfini,Nurul Huda dan Kak Rahmah kerana sudi belajar kek dengan saya.Cupcake di atas adaelah hasil kerjatangan Nurul Huda dan Nieza.Kelas Cupcake yang bermula pada pukul 10:30 tetapi habis pada pukul 7 malam.Nampak 12 cupcake ni simple aja tapi masa buat lama tau ...Kepada sesiapa yang berminat saya tidak mengadakan kelas pada tiap-tiap bulan,.Kelas insyallah akan  diadakan pada 9 November 2013....Sesiapa yang berminat boleh bagi nama , ,yuran class kek fondant rm220.Anda boleh bayar deposit $50 untuk  booking tempat dalam  3 minggu sebelum kelas tarikh akhir 2 November 2013.Sila clik untuk malumat lanjut
http://ballerinacakespenang.blogspot.com/2013/09/pengumuman-kelas-dekorasi-kek-fondan-10.html



Kek juga diwarnakan dengan warna berkualiti tinggi  berkilau seperti eyeshadow,pewarna serbuk  untuk menghidupkan warna bunga  dan juga gold color yang masih boleh dimakan...Untuk kelas kek fondan ini saya juga memberikan banyak nota2 penting seperti kek 3 tingkat ,barbie doll juga nota cara membuat kek handbag...











  

Gambar mereka yang menyertai kelas pada16,17 March yang lalu..



 


 
Ini pula gambar mereka yang telah menyertai kelas saya yang
pertama kali pada bulan June tahun
yang lalu......Jutaan terima kasih semua....

10 comments:

  1. Ya Nazlin insyallah lepas ni boleh pandai buat kek :)

    ReplyDelete
  2. Saya nak join..macam mana nak buat pembayaran ya..

    ReplyDelete
  3. Sorry Cik..saya tak scroll sampai bawah..sekarang baru nampak info tentang pembayaran untuk mengikuti kursus pada 16 June 2013.

    ReplyDelete
  4. comelnya badak...

    ReplyDelete
  5. Emm ,Badak comel dah famous kat internet :)

    ReplyDelete
  6. Ada lagi tak kelas dekorasi cupcake??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah saya akan buat kelas cupcake selepas raya tetapi cupcake yang lain pada dahulu iaitu cupcake figurine yang menjadi trend hantaran seperti kotak cincin,tepak sirih contoh ada di sebelah kiri blog...

      Delete
  7. Masih ada kk klas buwat Cake nya?

    ReplyDelete