Thursday, February 12, 2015

My Cakes Order ( Nov/Dec2014)


Salam semua ,terlebih dulu  dimulakan dengan ucapan jutaan terima kasih buat semua pelanggan yang dihargai..Maaf,baru-baru ini saya terpaksa menepis semua tempahan kerana  saya telah berpindah rumah dari Bayan Lepas ke Bandar Sri Pinang,Georgetown..Untuk pelanggan di area Georgetown kalau dulu terpaksa  drive jauh sampai Airport  sekarang sudah  dekat aja...

Kali ini saya mendapat tenmpahan untuk majlis makan malam dari sebuah company yg terkenal iaitu Expeditors.Jutaan terima kasih...Sungguh mengembirakan apabila saya mendapat tempahan cupcake yang sangat unik bertemakan superhero...saya perlu membuat baju tidur,batik design,spider,spiderman ,batman,iron man,batman dan superman ...





Tqvm Athirah ...


Tqvm Nurul Amalina...



Tqvm Sharizat...



Tqvm Elle...



Tqvm Nina...
Sekali lagi JutaanTerima Kasih semua...

No comments:

Post a Comment